veelgestelde vragen

Ruilen/retourneren

Kan ik mijn product retourneren?

Zeker! Soms voldoet een product toch niet helemaal aan je verwachtingen. Geen zorgen, je kunt je bestelling binnen 30 dagen retourneren. Er zijn een paar voorwaarden:

  • Het product mag niet gebruikt zijn. Bekijk en beoordeel het zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Als het product wel is gebruikt, kunnen we het niet retourneren.
  • Het product moet onbeschadigd zijn en in de originele staat worden geretourneerd, inclusief eventuele accessoires.

Vul voor een vlotte afhandeling het retourformulier naar juistheid in. Wij gaan er direct mee aan de slag en verwerken jouw aanvraag binnen 1-3 werkdagen!

Kan ik mijn product ruilen?

Zeker weten! Binnen 30 dagen kun jij je bestelling ook ruilen. Dezelfde voorwaarden gelden als bij het retourneren. Neem contact met ons op via het contactformulier (link). Geef aan welk product je wilt ruilen en wij regelen de rest. Bij eventueel prijsverschil wordt dit terugbetaald of ontvang je een betaalverzoek via e-mail.

Hoe snel betalen jullie een retourzending terug?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, storten we binnen 7 werkdagen het aankoopbedrag terug op je rekening.

Mijn product is kapot gegaan, wat moet ik doen?

Is je product binnen de garantietermijn van 2 jaar kapot gegaan door normaal gebruik? Neem dan contact met ons op via het contactformulier (link), dan kijken we samen naar een gigantisch goede oplossing. Wij proberen binnen 2 uur te reageren op ma-vr van 09:00-17:00.